Hasičské a speciální automobily

ID (52754)

Dopravní prostředky a příslušenství
Převzetí (změna příslušnosti hospodařit)
Hasičský záchranný sbor Jihomoravského kraje
Brno-město
Nabídka státní instituci (ukončena)

Jan Hlavsa

950630194

jan.hlavsa@firebrno.cz

Zubatého 685/1, 61400 Brno-sever

HZS Jihomoravského kraje nepotřebuje předmětný movitý majetek k plnění svých úkolů, a proto náměstek ředitele pro ekonomiku HZS Jihomoravského kraje, pověřený k rozhodnutí o nepotřebnosti podle § 14 odst. 7 zákona č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, rozhodl, na základě návrhu vedoucího PSS KŘ č. j. HSBM-1655-9/2019 ze dne 25. 10. 2019, č. j. HSBM-1655-16/2019 ze dne 31. 10. 2019, č. j. HSBM-1655-18/2019 ze dne 4. 11. 2019 a č. j. HSBM-1655-16/2019 ze dne 4. 11. 2019 takto: Předmětný movitý majetek uvedený v příloze v účetní hodnotě 15 713 110,16 Kč je pro potřeby HZS Jihomoravského kraje trvale n e p o t ř e b n ý. Důvodem nepotřebnosti movitého majetku je přebytečnost a omezené technické a funkčních vlastnosti z hlediska potřeb HZS Jihomoravského kraje a obměna techniky, konkrétně: 1. Vozidlo speciální motorové TATRA T815 CAS 32, RZ:5B4 3494, VIN: TNU260R12YK033790, najeto 44 257 km, r.v. 2000, STK do 12. 6. 2019, je navrženo jako nepotřebné z důvodu obměny techniky. Vozidlo nebylo za dobu používání u HZS bouráno. Během provozu nebyly na vozidle provedeny žádné celkové generální opravy. Byla prováděna běžná údržba a opravy svépomocí a servisním způsobem. Interiér a technický stav vozidla odpovídá stáří, počtu ujetých kilometrů a zařazení vozidla v operačním řízení. Vozidlo má propadlou STK, nosné části rámu jsou zasaženy korozí, koroze kabiny, nefunkční čerpadlo nástavby, zhoršená funkce spojky - obtížné řazení rychlostních stupňů. Součástí vozidla je příslušenství uvedené v příloze soupisu nepotřebného majetku. Z tohoto důvodu je další provoz vozidla u HZS JmK nerentabilní vzhledem k zůstatkové hodnotě vozidla. 2. Automobil speciální požární GMC 2500 Truck 4x4, RZ: BVA 90-88, VIN: 1GTGK24R5VZ545949, najeto 52 582 km, r.v. 1997, STK do 22. 2. 2020, je navržen jako nepotřebný z důvodu obměny techniky. Vozidlo nebylo za dobu používání u HZS bouráno. Během provozu nebyly na vozidle provedeny žádné celkové generální opravy. Byla prováděna běžná údržba a opravy svépomocí a servisním způsobem. Interiér a technický stav vozidla odpovídá stáří, počtu ujetých kilometrů a zařazení vozidla v operačním řízení. Karoserie opotřebená používáním - zašlý lak, odřeniny, poškození od kamínků, koroze. Nefunkční systém ABS. Celková oprava vozidla je nerentabilní vzhledem k zůstatkové hodnotě vozidla a dostupností náhradních dílů. 3. Automobil speciální požární CAS 32 TATRA T 815, RZ: BKA 15-02, VIN: 35171-127/1985, najeto 48 375 km, r.v. 2007, STK do 26.3.2020, je navrženo jako nepotřebné z důvodu nadbytečnosti techniky. Vozidlo nebylo za dobu používání u HZS bouráno. Na vozidle nebyly prováděny žádné generální opravy. Byla prováděna běžná údržba a opravy svépomocí a servisním způsobem. Interiér a technický stav vozidla odpovídá stáří, počtu ujetých kilometrů a zařazení vozidla v operačním řízení. Nosné části rámu jsou zasaženy korozí, poškození karoserie od kamínků, zašlý lak, škrábance. Vadný startér vozidla - ne vždy nastartuje na první pokus. Součástí vozidla je příslušenství uvedené v příloze soupisu nepotřebného majetku. Z tohoto důvodu je další provoz vozidla u HZS JmK nerentabilní vzhledem k zůstatkové hodnotě vozidla. 4. Automobil speciální požární TATRA T-815-260R55 CAS K 25, RZ: BIA 12-29, VIN: TNU260R55XK033004, najeto 68 933 km, r.v. 1999, STK do 23.4.2020, je navrženo jako nepotřebné z důvodu obměny techniky. Vozidlo bylo za dobu používání u HZS vážně bouráno v roce 2010. Po nehodě byla provedena generální oprava vozidla v roce 2011. Dále byla prováděna běžná údržba a opravy svépomocí a servisním způsobem. Interiér a technický stav vozidla odpovídá stáří, počtu ujetých kilometrů a zařazení vozidla v operačním řízení. Nosné části rámu jsou zasaženy korozí, koroze kabiny, poškození karoserie od kamínků, zašlý lak, škrábance. Součástí vozidla je příslušenství uvedené v příloze soupisu nepotřebného majetku. Z tohoto důvodu je další provoz vozidla u HZS JmK nerentabilní vzhledem k zůstatkové hodnotě vozidla. Předmětný movitý majetek bude, v souladu se zákonem č. 219/2000 Sb., o majetku ČR a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, nabídnut k využití organizačním složkám státu, případně bezúplatně převeden na obce ve veřejném zájmu pro potřeby JSDH.

Přiložené dokumenty k nabídce