Dopravní prostředky a příslušenství
31 900,00 Kč
Převzetí (převod vlastnického práva)
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
Ostrava-město
Jiné formy PP (Prodej) (27.03.2025 0:00 - 07.04.2025 23:00)
Zdeněk Šustr
Partyzánské náměstí 2633/7, 70200 Ostrava - Moravská Ostrava
Rozhodnutí o majetku určeného k prodeji a přecenění na Reálnou hodnotu
V souvislosti s Rozhodnutím o nepotřebnosti 2/2025 ze dne 3. 1. 2025 číslo jednací ZU/00186/2025 níže uvedeného státního majetku podle § 14 odst. 7 zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, provedením nabídkového řízení jiným státním institucím na ÚZSVM dle § 15 odst. 2 zákona 219/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů a vnitrorezortní nabídkou dle vyhlášky č. 82/2016, kterou se mění vyhláška č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu, ve znění vyhlášky č. 569/2006 Sb., od 1. dubna 2016 a Pokynem MZ pro OSS a SO ze dne 1. 7. 2016 č. j. 43483/2016/OMS, má Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě záměr prodat tento majetek podle § 21 a násl. vyhlášky MF ČR č. 62/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro přecenění na reálnou hodnotu dle § 64 vyhlášky č. 410/2009 Sb. se u tohoto majetku stanoví cena dle Znaleckého posudku č. 20250235 ze dne 19. 3. 2025 zpracovaný Radovanem Vehovským a náklady s ním spojené na částku 29 400,- + 2 500,- Kč.
OV_DHM_102137 Ford Focus 6T3 0639 minimální kupní cena 31 900,00 Kč. Rok výroby 2009, pořizovací cena 523 405,00 Kč. VIN WF0SXXGCDS9K20250. Obsah motoru 1753 cm3. Stav tachometru 220 372 km, palivo NM. Vozidlo bylo pravidelně servisováno. Po celou dobu provozu bylo využíváno různými řidiči ZÚ během všech ročních období, což přispělo k jeho většímu opotřebení.
Za tímto účelem vyhlašuje Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě výběrové řízení na nejvhodnější nabídku ke koupi, která bude zveřejněna na webových stránkách organizace. Soutěžní lhůta začíná 27. 3. 2025 a končí 7. 4. 2025. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení prodeje bez udání důvodů. Účastníci výběrového řízení mohou být fyzické osoby starší 18-ti let i právnické osoby. Nabídky lze podat pouze osobně na podatelnu Zdravotního ústavu se sídlem v Ostravě nebo poštou v zalepené obálce označené heslem „Prodej automobilu“ a nápisem „Neotevírat“. Rozhodující je datum podání - razítko pošty. Povinný obsah nabídky učiněné účastníkem výběrového řízení je nabízená výše kupní ceny uvedená číselně i slovně v Kč, telefonní nebo e-mailový kontakt, u fyzické osoby - jméno a příjmení, rodné číslo, adresa trvalého bydliště, podpis, u podnikatele - název, adresa sídla a IČ, podpis, u právnické osoby - obchodní název, adresa sídla a IČ, statutárního zástupce, podpis.
Nebude-li nabídka obsahovat všechny požadované součásti, má vyhlašovatel právo tuto nabídku z hodnocení vyřadit.
Ing. Eduard Ježo, ředitel ZÚ se sídlem v Ostravě
Po telefonické domluvě v době od 8:00-13:30 hodin